702 002 488

Vyhledávání nemovitostí

Kontrola, komunikace s majitelem a prohlídky

Jakmile je inzerce spuštěná, začíná pro nás období kontrol a analýz. Vše se týká měření zájmu o danou nemovitost. Chceme mít jistotu, že se nemovitost prodá za stanovenou cenu a to dostatečně rychle. O výsledcích našeho „měření“ pravidelně informujeme majitele a pokud není vše dle našich představ vymýšlíme další nová řešení.

Majitel nemovitosti by měl mít neustále nové informace o stavu inzerce. Z tohoto důvodu je kontaktován naším makléřem, který ho v pravidelných intervalech informuje o průběhu prezentace nemovitosti.
V průběhu inzerce domlouvá makléř termíny prohlídek, které sám provádí a majiteli z nich opět poskytuje zpětnou vazbu. Pokud v nemovitosti stále někdo bydlí, snaží se domlouvat prohlídky tak, aby co nejméně omezovali osoby zde bydlící.

Nastavení spolupráce

Ještě, než dojde k přípravě nemovitosti a následné inzerci je potřeba, aby si makléř a majitel nastavili parametry spolupráce. Makléř nejprve majiteli vysvětlí, jakým způsobem by případná spolupráce fungovala, jaké služby obsahují jednotlivé balíčky, jak často bude probíhat kontakt mezi makléřem a prodávajícím a veškeré další související informace. Pokud jsou obě strany spokojeny, dochází k podpisu smlouvy.

Prodej

A jetu finále, našli jsme vhodného kupce a jde se na prodej. Celým prodejem vás samozřejmě provedeme, necháme připravit smlouvy u právníka, zajistíme právní úschovu, potřebné materiály zaneseme na katastr atd. Tím to však nekončí, pomůže vám i s následnými úkony, jako je např. přepis energií.

Naší prací je ulehčit vám celý proces, co možná nejvíce.

Spuštění inzerce

Odprezentování vaší nemovitosti je alfou a omegou úspěšného prodeje, my jsme si toho vědomi a klademe na prezentaci velký důraz. Snažíme se jít z dobou a různými technologiemi. Náš responsivní web se graficky přehledně zobrazí a přizpůsobí jakémukoliv internetovému prohlížeči a je nastaven pro zobrazování v počítači, notebooku, tabletu i telefonu. ​
Vaše nemovitost musí být vidět a skutečně vidět bude.  Inzerujeme efektivně, pravidelně aktualizujeme a zaručujeme maximální zviditelnění. Jsme i na Facebooku a YouTube, nebudete věřit, jakou sílu tato média mají. My to víme a značnou část našich nemovitostí prodáváme i přes tyto internetové fenomény.

Zkuste to s námi a uvidíte ten efekt.

Tržní analýza

Správné nastavení prodejní ceny je základ prodeje.

Pokud bude cena příliš nízká, prodá se vaše nemovitost rychle, ale zbytečně levně a připravujete se o peníze.

Pokud bude cena příliš vysoká, bude se nemovitost prodávat velmi dlouho, pokud se vůbec prodá. Po určité době se zájemcům vryje nemovitost do paměti a přestanou si jí všímat. Nakonec budete muset stejně cenu zlevnit a možná ještě více, než kdybyste jí nastavili správně už na začátku.

Správné nastavení ceny vám pomůže získat maximum a to v co možná nejkratší době. K nastavení správné ceny slouží tržní analýza, kdy na základě parametrů nemovitosti, porovnáním a aktuální situaci na trhu (jako je aktuální zájem po daném typu nemovitosti, konkurenční nabídky apod), je možné stanovit ideální prodejní cenu vaší nemovitosti.

Kompletace

Spuštění inzerce nemovitosti předchází velké množství „mravenčí práce“. U nás to funguje tak, že každá část přípravy má pevně stanovený termín, do kdy musí být hotova. Jedná se především o homestaging, nafocení nemovitosti, natočení video prohlídky, poté následuje výběr a úprava fotografií, tvorba videa, napsání textu o nemovitosti včetně technických parametrů, vytvoření 3D půdorysů a vizualizace …

Následně je potřeba zkontrolovat, zda jsou všechny podklady potřebné pro prezentaci připraveny a v té nejlepší kvalitě.

Každá práce, kterou v souvislosti s nemovitostí provedeme je jako část puzzle a správně složené puzzle dohromady vytvoří dokonalou prezentaci vaší nemovitosti.

GDPR - Ochrana osobních údajů

V dokumentech níže se můžete seznámit s tím, jak nakládáme s osobními údaji klientů